Reklamacja i zwrot a sklepy internetowe presta shop

Każdy właściciel oraz pracownik sklepu internetowego doskonale zdają sobie sprawę jak wielkim problemem są zwroty i reklamacje towarów.

Sklepy internetowe presta shop i specjalne moduły

sklepy internetowe presta shopJuż według polskiego prawa klientom przysługuje czternaście dni zwrotu na towar zakupiony na umowę zawartą poza siedzibą firmy. Prawo dotyczące reklamacji jest bardzo skomplikowane, często też klienci nie rozumieją co oznacza taki termin jak gwarancja producenta i z jakiego powodu my, jako sklep, nie chcemy się w takim wypadku zajmować reklamowanym towarem. Z tych wszystkich powodów, bardzo ważne jest więc odpowiednie narzędzie do obsługi zgłoszeń reklamacji i zwrotów. Standardowo wszyscy szanujący się hosterzy, jak na przykład sklepy internetowe Presta shop, udostępniają specjalne panele do obsługi zgłoszeń reklamacyjnych. Nie inaczej sklepy internetowe Magento, albo zgoła jakiekolwiek inne. Pozostaje oczywiście kwestią gustu ich funkcjonalność i wygoda obsługi, ale też nie musimy wcale korzystać z pomocy serwisów hostingowych przy tworzeniu sklepu internetowego. Agencja interaktywna również może być w stanie wykonać to zadanie w dodatku w pełni dostosowując panele obsługi naszego sklepu internetowego do naszych potrzeb. Abstrahując od naszych wyborów wykonawcy sklepu, niezaprzeczalną i niepodważalną jest elementarna potrzeba implementacji tej funkcjonalności do naszego panelu sterowania sklepem.

Ułatwi to życie nam i naszym pracownikom i pozwoli na szczegółową ewidencję wszystkich zgłoszeń zwrotów i reklamacji napływających od klientów.
Więcej na ten temat można dowiedzieć się ze strony http://www.idea07.pl/co-robimy/sklepy-internetowe