Skuteczna promocja w sieci

Tradycyjne kanały promocji są dla nas uciążliwe i nachalne. Coraz rzadziej im ulegamy, jesteśmy bardziej czujni na chwyty wykorzystywane przez marketingowców. To, dlatego reklamodawcy poszukują bardziej przyjaznych form promocji, częściej z nami dyskutują i są bardziej przystępni na portalach społecznościowych.

Choć jeszcze kilka lat temu między klientem a przedsiębiorcą stał wysoki mur, dziś coraz więcej firm prowadzi ze swoimi klientami otwarty dialog. Ponieważ większość z nas ma obecnie stały dostęp do Internetu możliwości promowania produktów jest więcej. Oprócz obecności na wspomnianych już portalach społecznościowych, warto poszerzyć działania o content marketing, który uważa się obecnie za jedną ze skuteczniejszych formhttp://www.maryandalan.pl/ pozyskania klienta. Chodzi między innymi o dostarczanie czytelnikowi atrakcyjnych i potrzebnych treści. Warto zdecydować się również na współpracę z blogerami. Blogi generują duży ruch. Recenzje, porady, informacje na temat nowości i aktualnych promocji u najbardziej wpływowych blogerów czytają miliony użytkowników. Blogi mają dużo większą siłę przebicia niż portale tematyczne. Ludzie im ufają, ponieważ treści są bardziej autentyczne, a nawet jeżeli bloger reklamuje produkt, pojawia się o tym informacja. Taka wiedza sprawia, że reklama nie wzbudza w nas tylu negatywnych emocji, co więcej jeszcze bardziej szanujemy blogera, który umieścił dane treści. Poza tym recenzja produktu zawsze jest obiektywna, tak, więc możemy mieć pewność co do jego autentyczności.

Źródło informacji: http://www.maryandalan.pl/